På nuværende tidspunkt kan man yde support og klare rigtig mange ting, og løse mange problematikker over fjernsupport. Vi har dog altid mulighed for at komme ud til jer og være fysisk til stede. Vi har gode erfaringer med at være on-site og derfor kører vi naturligvis ud til vores kunder, hvis nødvendigt og med stor glæde. Det er som udgangspunkt altid nemmere og hurtigere for os at diagnosticere og løse udfordringer on-site.

On-site eller fjernsupport?

Det er klart, at kræves der rådgivning til en eller flere personer i et selskab, så er det en fordel som rådgiver at være til stede. Vi holder oplæg og møder hvor vi rådgiver virksomheder on-site og så yder vi selvfølgelig on-site IT support i stor stil. Har i en erhvervs-aftale i form af en af timepakkerne, som DataSupport tilbyder er kørsel inkluderet. Det kan også være hurtig og overfladisk support, som kan klares over fjernstyring. Her får i installeret vores fjernstyrings-modul så vi hurtigt kan koble os op på jeres system og hjælpe jer hurtigt videre.

Fjern-support egner sig godt til problemer med software som eksempelvis:

  • Mailsystemer

  • Programmer (Office 365, antivirus, websites, delte drev osv.)

  • Analyse og diagnosticering af maskiner

Support på netværk

En af vores helt særlige forcer er, at vi kan supportere jeres netværk, stort set ligegyldigt hvor simpelt eller komplekst det er sat op. Vi har nogle af landets mest professionelle netværkseksperter til rådighed, som vi kan sende ud akut, hvis uheldet er ude, der er småproblemer eller i ønsker at opgradere til noget større eller bedre.

Vi sætter også både kablet og trådløst netværk op helt fra bunden, sådan at i har et stærkt og understøttende fundament til jeres IT infrastruktur.