En stor del af vores hverdag i DataSupport består af at rådgive vores kunder.
Det er vores ekspertise på IT området som vi er stolte af at videreformidle.

Vi har mange års erfaring med at forstå virksomheder og organisationers behov, krav og præferencer og ikke mindst imødekomme disse.

Rådgivning som første trin i en proces

Forholdet mellem os og vores kunder starter som regel med en dialog, hvor en virksomhed eller en organisation forklarer og sætter os ind i hvordan deres IT infrastruktur hænger sammen fra start til slut, og vi lytter og stiller spørgsmål. Jo større indblik vi har i arbejdsprocesserne, lige fra de daglige praktiske digitale opgaver, til den overordnede IT struktur og virksomhedens mål.

  • 1. Dialog

  • 2. Rådgivning

  • 3. Samarbejde

Samarbejde er resultatet

Al den information og data vi får fra jer kan vi bearbejde og analysere. Det er her at vores rådgivning kommer ind i billedet. Vi vil præsentere vores bud på, hvordan vi sammen kan optimere og strømline den digitale infrastruktur som sammenbinder de forskellige elementer og processer som holder jeres virksomhed i vækst.
Vi rådgiver altid med et progressivt økonomisk perspektiv, sådan at vores rådgivning både omfavner det merkantile og jeres fundamentale interesser og mål.

Fremadrettet er målet for os, at et sundt og trygt samarbejde vil bestå. Vi arbejder ud fra nogle principper som blandt andet er, at vi altid sætter os grundigt ind i vores kunders virke og branche, sådan at vi altid opnår det bedste resultat for kunden. Yderligere forpligter vi os til aldrig at levere halvfærdige resultater.